Практика
Авторство:
3 упражнения на изучение своего присутствия в работе
Иллюстрация на обложке: Ника Полонская, в рамках illustration donation
Сегодня иллюстраторам как никогда сложно делиться работами в публичном пространстве.

В какой мере мы присутствуем в своих работах, и как мы можем управлять своим присутствием? Преподаватели делятся своими упражнениями на исследование авторства.
О графике и практике
  • Ричард Сеннет, Мастер
    Энди Мэрифилд, Любитель
    Борис Гройс, Политика поэтики
    Майкл Баксандалл, Живопись и опыт в Италии XV века
    Farrel Gulierm
    Project manager in Pixels
  • The principal element of Suprematism in painting, as in architecture, is its liberation from all social or materialist tendencies. Through Suprematism, art comes into its pure and unpolluted form.
    Samuel Willson
    Creative director in DD agency
  • Борис Виппер, Введение в историческое изучение искусства
    Михаил Ямпольский, Изображение: курс лекций
    Пол Вирильо, Машина зрения
    Sarah Lewin
    Founder of Pic Pen studio
  • Before incorporating visual aids into speeches, the speaker should understand that if used incorrectly, the visual will not be an aid, but a distraction. Before incorporating visual aids into speeches, the speaker should understand that if used incorrectly, the visual will not be an aid, but a distraction.
    Alex Larkins
    Creative director SoSoul magazine
Made on
Tilda